Творчі групи

Творча група (http://mohylnezosh.blogspot.com/p/2016-2017.html)

«Школа становлення педагогічної майстерності елементами ТРВЗ-педагогіки     на 2016 – 2017 н.р.»


МЕТА:
 сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, елементами методики ТРВЗ-педагогіки.

Основні завдання :
 поглиблення знань з теорії та методики навчання і виховання, сприяння оволодінню вчителями основних нормативних документів, вивчення і використання у практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків вчителів.

Основні напрямки роботи:

  • розширити сферу знань учителів із методики ТРВЗ-педагогіки;
  • ознайомити  з елементами педагогічної техніки та впровадження їх в практику роботи учнів на уроках;
  • створити для вчителів таке методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.

Склад творчої групи:

·         О.Ф.Горобець, вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.
  • І.В.Долібська, заступник директора з НВР, вчителька історії та правознавства, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.
  • К.В.Рабенюк, вчитель географії, спеціаліст вищої категорії.
  • Т.О.Стародуб, вчитель біології, спеціаліст ІІ категорії.
  • К.В.Тихорська, вчитель історії, спеціаліст.
  • О.В.Черняк, вчитель зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії.


    Засідання №1 (вересень)
1.     Опрацювання методики .
2.     Анкетування членів творчої групи.
3.     Ознайомлення з елементами ТРВЗ-педагогіки.



Засідання №2 (жовтень)

1.Розробка фрагментів уроків з використанням схеми СФА (системно-функціонального аналізу)
2.Керування науково – пошуковою роботою учнів в процесі навчання. Написання учнями пошуково - дослідницької роботи.
3. Презентація електронного міні-довідника «Синтаксис у схемах СФА».

Засідання № 3 (грудень)
1. Презентація та обговорення фрагментів  уроку  з використанням елементів ТРВЗ-педагогіки.
2. Підготовка до ЗНО. Розробки тестових завдань.
3. Використання на уроках методів «емпатія»,  «добре-погано».

Засідання №4 (січень)
1. Підготувати розробку уроку з використанням елементів ТРВЗ-педагогіки.
2.За Інтернет-ресурсами опрацювати тему «Роль винахідницьких задач у розвитку творчого милення учнів».
3. Розробити конспекти уроків з використанням методів «емпатія», «добре-погано».

Засідання №5 (лютий)

1.     Відвідування уроків педагогів – майстрів з метою ознайомлення з педагогічними технологіями, які застосовуються в школі.
2.     Інтерактивна гра «Нестандартні форми проведення уроків»
3.     За Інтернет-ресурсами опрацювати тему «Роль винахідницьких задач у розвитку творчого милення учнів»



Засідання № 6 (квітень)

1.Круглий стіл
 «Від мудрого наставника до творчого  вчителя»




                                 Творча група 

           «Організація навчально – виховного процесу
 шляхом використання іноваційних методів та прийомів»

(http://mohylnezosh.blogspot.com/p/blog-page_12.html)

МЕТА: створення можливості для формування інформаційних компетентностей в учасників навчально – виховного процесу, створення необхідних умов для різнопланової роботи з інформацією, максимальне підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
 Основні завдання :

1.Вдосконалення діяльності , підвищення компетентності, методичної кваліфікації, професійної грамотності, управлінської компетентності адміністрації;
2.Упровадження в навчально-виховний процес традиційних і нетрадиційних форм організації методичної роботи з педагогічними кадрами як передумови підвищення творчого потенціалу, компетентності вчителя;
3.Посилення практичної спрямованості методичної роботи, надання реальної допомоги вчителям, створення умов для підвищення творчого потенціалу колективу;
4.Розвиток традиційних і пошук нових високоефективних форм організації підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
5.Підвищення рівня навчальних досягнень учнів;
6.Формування індивідуальної, авторської, високоефективної системи педагогічної діяльності;
7.Виявлення обдарованості учнів.
8.Забезпечення високої якості освіти.


Основні напрямки роботи:

1.Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів;
2.Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів;
3.Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності навчального закладу;
4.Проведення моніторингових досліджень(виявлення обдарованості);
4.Підвищення рівня інформаційного забезпечення.

Склад творчої групи:

Н.М.Окрущак, директор школи, вчителька початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
І.В.Долібська, заступник директора з НВР, вчителька історії та правознавства, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель
Р.В.Тищук, педагог-організатор, вчителька інформатики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
О.Ф.Горобець, вчителька української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель
           С.П.Бойко, вчителька математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної  
           категорії
Є.В.Лехенко, вчителька початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
О.Л.Яремчук, вчитель фізичної культури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Засідання № 1 (вересень)


1.     Обговорення і затвердження плану роботи творчої групи на 2016 – 2017 н.р.
2.     Аналіз навчальних програм підручників, вивчення методичних рекомендацій викладання навчальних предметів на 2016 – 2017 н.р.
3.     Опрацювання методичної, психологічної літератури з проблеми «Формування креативної особистості шляхом використання інноваційних форм і методів організації навчально – виховного процесу»
4.     Теоретична частина «Створення умов для розвитку й самореалізації особистості в умовах використання нових педагогічних технологій.»


Завдання членам творчої групи:
  • зробити вибірку психолого – педагогічної, методичної літератури з проблеми;
  • продовжувати створювати банк даних методик психолого – педагогічної діагностики педагогічних працівників школи


Ззасідання № 2 (листопад)


1.
 Теоретична частина: «Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів на сучасному етапі»
2.      Методичний діалог: «Обговорення результатів анкетування «Чи готові вчителі впроваджувати інноваційні технології, тобто працювати зі здібними та обдарованими дітьми?»

Завдання членам творчої групи:
  • ознайомлення з новинками психолого – педагогічної, методичної літератури з проблеми;
  • підготовка до педагогічного семінару «Творчі завдання як засіб формування інтелектуальної культури школяра»;
  • підготовка матеріалів для папки «Побудова раціональної організації структури уроку»;
  • відвідування уроків. Мета відвідування «Способи активізації розумової діяльності школяра на уроці»;
  • підготувати анкети та тестові завдання для виявлення обдарованості.


    Засідання № 3 (лютий)


    1.
     Теоретична частина: Розвиток творчої компетентності школярів – актуальне соціальне замовлення

    2.
     Творча дискусія: «Обдарованість: закономірність чи виняток?»

    3. Обговорення відвіданих уроків. Мета відвідування «Способи активізації розумової діяльності школяра на уроці». Вироблення методичних рекомендацій вчителям з даного питання

    4.
     Тренінг «Як ефективно управляти навчально – виховним процесом?»


    Завдання членам творчої групи:


  • Відвідування уроків. Мета відвідування «Використання сучасних технологій з метою розвитку кожного учня».
  • Випуск психологічного бюлетеня «Психолого – педагогічні засади формування потреб в самоосвітній діяльності вчителя».
  •  Підготовка матеріалів до тематичної папки «Специфіка роботи з обдарованими дітьми»


Засідання № 4 (травень)


1.
 Теоретична частина «Розвиток креативної особистості учня як передумова його інтелектуального та духовного розвитку»

2.
 Методичний практикум «Творчі уроки – фактор навчання творчості» (створення збірки творчих уроків педагогів школи).

3. Підсумки роботи творчої групи за 2016 – 2017 н.р. обговорення плану роботи на 2017 – 2018н.р.


Завдання членам творчої групи:

  • Підбір психолого – педагогічної, методичної літератури з проблеми «Проблемне навчання як засіб формування пізнавальних і творчих здібностей учнів»


Творча група 


«Технологія розвитку критичного мислення»

на 2016 – 2017 н.р.
(http://mohylnezosh.blogspot.com/p/blog-page_26.html)
МЕТА: створення можливості для формування інформаційних компетентностей в учасників навчально – виховного процесу. Ознайомлення з прийомами та стратегіями методики розвитку критичного мислення, створення необхідних умов для різнопланової роботи з інформацією, максимальне підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Основні завдання :

1.Упровадження в навчально-виховний процес інноваційних методик і технологій;
2.Участь у дослідницькій роботі;
3.Розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів, підготовка їх до роботи в сучасних умовах;
4.Підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

Склад творчої групи:
Є.В.Лехенко, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
С.Д.Рабенюк, вчитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
С.В.Балинська,  вчитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
Р.В.Лехенко, вчителька початкових класів, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії
О.М.Кудрявцева, вчителька початкових класів, англійської мови, спеціаліст


Засідання № 1 9вересень)
1.     Обговорення і затвердження плану роботи творчої групи на 2016 – 2017 н.р.
2.     Структура процесу критичного мислення.
3.     Методичний діалог: "Впровадження педагогічної технології розвитку критичного мислення в початковій школі”

Завдання членам творчої групи:
  • Зробити вибірку психолого – педагогічної, методичної літератури з теми «Технологія критичного мислення»;
  • Моделювання системи уроків з використанням методичної моделі пізнавального процесу в технології розвитку критичного мислення


Засідання №2 (листопад)

1.     Розвиток критичного мислення учнів у процесі опрацювання тестів та виконання письмових завдань.
2.     Творча дискусія «Як планувати урок для формування навичок критичного мислення?»
Завдання членам творчої групи:
  • Опрацювати  методичну літературу з теми «Технологія критичного мислення»
Засідання №3 (січень)

1.Розвиток критичного мислення учнів на уроках.
2.Творча дискусія «Формування пізнавальної активності учнів в процесі впровадження технології критичного мислення»

Завдання членам творчої групи:
Проведення відкритого уроку з використанням технології критичного мислення

Засідання № 4 (березень)


1. Проведення аукціону педагогічних ідей «Сходинки творчості» (обговорення відкритих уроків членами творчої групи).
Завдання членам творчої групи:

- Підготовка семінару – практикуму «Поняття про творче мислення»

Засідання № 4 (квітень)


Проведення семінару – практикуму «Поняття про творче мислення»

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДЕНЬ 3 31.05.2017 "ДЕНЬ ДРУЖБИ"