НАКАЗ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ с. МОГИЛЬНЕ
Від " 01" вересня 2017р. № 133
с. Могильне
Про організацію методичної роботи
з педагогічними кадрами
у 2016/2017 навчальному році
Педагогічний колектив школи в 2016-2017 навчальному рці працюватиме над науково – методичною проблемою «Розвиток творчої пізнавальної активності учнів як умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу», реалізацією Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", "Про позашкільну освіту", Національної доктрини розвитку освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та інших нормативних документів, спрямованих на розвиток освітньої галузі з питань організації навчально-виховного процесу; забезпеченням державних стандартів освіти; впровадженням у практику роботи індивідуальних технологій навчання та виховання; формуванням навичок здорового способу життя учнівської молоді; створенням психолого-педагогічних передумов особистісно-зорієнтованої системи навчання і виховання в умовах реформування національної системи освіти.
У 2015-2016 н. р. у школі навчалося 139 учнів, кількість класів - 11. Свідоцтва про базову загальну освіту звичайного зразка отримали 9 учнів. Замовлення та видача документів про освіту здійснювалась у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України від 13 серпня 2008 року №737 "Про порядок замовлення, видачі та обліку документів про освіту державного зразка».
Відповідно до річного плану у минулому навчальному році прово- дилася діагностика підвищення рівня методичної кваліфікації учителів, було організовано взаємовідвідування уроків з метою усунення недоліків методичної діяльності. Протягом року продовжувалася системна робота по підвищенню рівня відповідальності кожного вчителя за якість навчання, об'єктивність оцінювання досягнень учнів.
Атестація проводилася відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Під час атестації здійснювався моніторинг професійних якостей учителя,
результативності його діяльності, рівень загальної культури. До роботи в комісії залучались найбільш кваліфіковані учителі, батьківська громадськість.
За результатами атестації учителю хімії та біології Стародуб Тетяні Олександрівні присвоєно II кваліфікаційну категорію, учителю фізичної культури Браславській Галині Олександрівні підтверджено І кваліфікаційну категорію, вчителю історії та правознавства Долібській Ірині Вікторівні підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та присвоєно звання старший учитель, вчителю музики Марченко Антоніні Федорівні підтверджено вищу кваліфікаційну категорію.
Методична робота спрямована на активізацію творчої професійної діяльності вчителя, стимулювання якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання і виховання школярів, забезпечення соціального захисту педагогічної праці.
З метою підвищення кваліфікації вчителів в між курсовий період учителі школи брали активну участь у засіданнях РМО, семінарах-практикумах, заняттях майстер-класу, засіданнях творчих груп. Долібська Ірина Вікторівна та Горобець Олена Федорівна є членами творчої педагогічної лабораторії під керівництвом І.Л. Мудрого.
Педагогічна діяльність спрямована на формування духовного світу особистості, розкриття потенційних можливостей та здібностей учнів через використання елементів інноваційних педагогічних ідей, технологій.
У школі працює 5 шкільних методичних об'єднань. В основному, ШМО працювали системно, дієво, у відповідності до затверджених планів. Типові питання, які розглядалися за засіданнях МО, це робота з обдарованими дітьми, участь учнів у предметних олімпіадах та конкурсах, результати та підготовка до ЗНО та ДПА, впровадження інноваційних технологій навчання. Система планування і роботи ШМО удосконалена, але зібрані не всі підтверджуючі матеріали. Недоліком в роботі МО є несвоєчасне оформлення відповідної документації. Щопонеділка проводилися методичні оперативки, на яких проводили підсумки роботи педколективу за попередній тиждень і ознайомлювалися з планом на поточний.
Для дітей з особливими потребами продовжується індивідуальне та інклюзивне навчання, яким охоплено 4 учні. На допомогу педагогам в роботі з дітьми з особливими потребами приходить районна ПМПК та психологічна служба.
У 2016-2017 навчальному році створено профільний клас (10 кл., філологічний профіль).
Відповідно до навчального плану педагоги добирають програми, підручники, навчальні посібники, які мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, .дидактичні матеріали, планують організацію навчально-виховного процесу у профільних класах.
У школі проводиться підвищення кваліфікації вчителів через самоосвітню роботу, винесення питання профілізації старшої школи на засіданнях методичних рад, проведення педрад, моніторингів рівня навчальних досягнень учнів 10-11 класів.
Актуальним напрямком освітньої діяльності залишається пошук, розвиток і творчість обдарованих учнів. Інформацію про таких учнів зібрано в банку даних «Обдаровані діти».
У 2015-2016 н.р. маємо призера районної предметної олімпіади з біології Волощука Вадима, переможців районного-кущового етапу Всеукраїнського конкурсу «Юних пожежників», спортивні команди юнаків та дівчат - призери районного змагання з волейболу, команда школярів з легкої атлетики - призери районної «Спартакіади».
Педагогічний колектив є активним учасником інтернет –конфе-ренцій, районних та обласних семінарів, регіональних конференцій, підготували інформаційний вісник до Всеукраїнської конференції «Творча спадщина Г.С.Костюка».
На основі вивчення результативності навчально-виховного
процесу, професійних потреб та інтересів педагогічних кадрів,
рівня їх компетентності, враховуючи діагностичний аналіз
НАКАЗУЮ:
1. Організувати методичну роботу згідно Рекомендацій щодо організації і проведення методичної роботи з педкадрами в системі післядипломної педагогічної освіти, спрямувати методичну роботу на успішну реалізацію завдань реформування сучасної школи.
До 10 вересня
2. В системі науково-методичної роботи з кожною категорією педагогічних працівників забезпечити раціональне поєднання колективних, групових та індивідуальних форм її організації, стимулюючи самоосвіту і професійний саморозвиток освітян, створюючи умови для їх творчої самореалізації.
Протягом року
3. Цілеспрямовано сприяти розвиткові творчої активності педагогічних кадрів, ширше залучати їх до участі у професійних конкурсах. Провести шкільний (грудень) і взяти участь у районному (січень) конкурсі "Учитель року".
Протягом року
4. З метою поліпшення системи інформаційно-методичного забезпечення модернізації освіти продовжити роботу щодо створення і поповнення картотеки перспективного, педагогічного досвіду, комп'ютерного банку інноваційних технологій та творчих знахідок майстрів педагогічної праці.
Протягом року
5.Спрямувати діяльність на якісне науково-методичне забезпечення
реформування освіти, переходу на новий зміст, структуру і 11-річний
термін навчання, підготовку педагогічних кадрів до впровадження
модернізаційних змін у навчально-виховному процесі в 1 та 8 класах.
Протягом вересня
6. Посилити увагу до вивчення і творчого впровадження педагогічних, психологічних ідей видатних педагогів Г.С.Костюка, С.Макаренка, В.О.Сухомлинського, С.Русової, В.Ващенка тощо.
Протягом року
7. Сприяти розширенню сфер професійного спілкування педагогів, використовуючи з цією метою нестандартні організаційні форми, методи навчання, які сприяють удосконаленню науково-теоретичної, методичної та психологічної підготовки, розвитку творчого потенціалу освіти.
Протягом року
8. Сприяти опануванню педагогічними працівниками інформаційно-комунікативних технологій навчання, ефективно використовуючи з цією метою різні форми методичної роботи: творчі групи, майстер-класи, семінари-практикуми, тренінги, самоосвіту тощо.
Протягом року
9. В системі науково-методичної роботи з педкадрами глибоко опрацювати питання роботи з обдарованими учнями, впровадження профільного навчання в старшій школі та удосконалення допрофільної підготовки учнів, питання підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання випускників.
Протягом року
10.Спрямувати діяльність психолого-педагогічної служби школи на забезпечення психологічного супроводу методичної готовності вчителя до роботи з учнями.
Протягом вересня
2. Затвердити керівниками шкільних методичних об'єднань таких учителів - предметників:
2.1. Початкових класів - Лехенко Є. В., вища категорія
2.2. Гуманітарного циклу - Замулу Л.М., вища категорія
2.3. Природничо-
математичного циклу - Бойко С.П., вища категорія
2.4. Спортивно-естетичного - Яремчука О.Л., вища категорія
напрямку
2.5. Класних керівників - Горобець О.Ф.., вища категорія,
старший вчитель.
До 10 вересня
3. Затвердити проблемні питання діяльності ШМО:
№
|
Назва МО
|
Науково-методична проблема
|
Голова МО
|
1
к
|
Початкові класи
|
Формування інтересу до навчання молодших школярів через гру
|
Лехенко Є. В.
|
2
|
Природничо-
математичний цикл
|
Формування пізнавальних інтересів та логічного мислення засобами інтерактивних методів.
|
Бойко С.П.
|
3
|
Гуманітарний цикл
|
Використання інноваційних технологій як засіб розвитку творчих здібностей учнів
|
Замула Л.М.
|
4
|
Спортивно-естетичний цикл
|
Розвиток творчої уяви та мислення учнів
|
Яремчук О.Л.
|
5
|
Класні керівники
|
Формування в учнів ціннісного ставлення до себе
|
Горобець О.Ф.
|
До 10 вересня
5. Затвердити проблемні питання педагогічних працівників
№
пп
|
Прізвище, ім’я по батькові вчителя
|
Науково- методична проблема, над якою працює вчитель
|
1
|
Окрущак Н.М.
|
Розвиток пізнавальних здібностей учнів інтерактивними методами.
|
2
|
Долібська І.В.
|
Нетрадиційні методи навчання на уроках історії та правознавства з використанням ІКТ.
|
3
|
Горобець 0. Ф.
|
Розвиток творчого мислення учнів засобами ТРВЗ-педагогіки
|
4
|
Повалінська Т.
|
Адаптація учнів до навчання шляхом діагностичних та корекційно - розвивальних методик.
|
5
|
Тищук Р. В.
|
Розвиток пізнавальної активності та життєвої компетентності засобами гри
|
6
|
Бурдейна Д.М.
|
Використання новітніх технологій у формуванні навичок здорового способу життя у учнів.
|
6
|
Григор'єв А. 1.
|
Формування пізнавальної активності сучасного учня на уроках англійської мови через використання інформаційних технологій, ТЗН та наочності
|
7
|
Замула Л.М.
|
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури за допомогою новітніх методів навчання.
|
8
|
Черняк О. В.
|
Навчальний діалог як засіб формування свідомого читача
|
10
|
ТихорськаК.Є.
|
Використання інтерактивних методів навчання на уроках історії через групову роботу в класі
|
11
|
Бойко С.П.
|
Формування пізнавальних інтересів на уроках математики через логічні схеми
|
12
|
Годинюк В. Б.
|
Розвиток логічного мислення учнів через творчі завдання
|
13
|
Рабенюк К. В.
|
Розвиток пізнавальної активності методами ТРВЗ-педагогіки
|
14
|
Стародуб Т.О.
|
Розвиток пізнавальної активності через нетрадиційні форми роботи на уроках хімії та біології
|
15
|
БраславськаГ.О
|
Формування здорового способу життя, підвищення соціальної активності методом індивідуального підходу
|
16.
|
Рабенюк С. М.
|
Розвиток фізичної підготовки учнів методами ігрового спрямування
|
17.
|
Яремчук О. Л.
|
Формування в учнів стійкої мотивації у збереженні і зміцненні свого здоров'я рухливими іграми
|
18
|
Грудзінський Ю
|
Розвиток творчих здібностей через засоби масової інформації
|
19.
|
Марченко А. Ф.
|
Розвиток творчої уяви на уроках музики через гру
|
20
|
Лехенко Ф. В.
|
Розвиток пізнавальної активності учнів методами критичного мислення
|
21
|
Лехенко Р.В.
|
Ігри на уроках, як засіб підвищення якості навчання
|
22
|
БалинськаС. В.
|
Розвиток пізнавальної активності учнів ігровими прийомами навчання
|
23
|
Рабенюк С. Д.
|
Розвивальна гра, як засіб формування творчого мислення і зв'язного мовлення учнів
|
24
|
Кудрявцева О.М.
|
Активізація пізнавальної та розумової діяльності з використанням інтерактивних методів
|
25
|
Хитрук 0. П.
|
Використання пізнавальних завдань як засіб розвитку творчої особистості
|
До 10 вересня
6. Затвердити план роботи опорної школи з проблеми «Модернізація методичної роботи з педагогічними кадрами як засіб виховання творчої особистості»
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Форми роботи
|
Категорія
педпрацівників
школи
|
Категорія
педпрацівників
району
| ||||||||||
ВЕРЕСЕНЬ
>
| ||||||||||||||
1
|
Батьківський лекторій «Як навчити дитину вчитися»
|
Лекція
|
Учителі-предметники
|
Психолог
| ||||||||||
2
|
Літературні читання, присвячені пам'яті Галини Берізки
|
Літературні читання
|
Педагоги школи
|
Учителі району
| ||||||||||
3
|
Організація участі учнів у МАН
|
Круглий стіл
|
Дирекція,
Учителі-
предметники
| |||||||||||
4
|
Підсумки роботи за
перший місяць
навчального року
|
Методична оперативка
|
Педагоги школи
| |||||||||||
ЖОВТЕНЬ
| ||||||||||||||
1.
|
Про підготовку учнів до участі в предмет-них олімпіадах
|
Нарада при
директору
|
Учителі- предмет ники
| |||||||||||
2.
|
Підвищення рівня методичної кваліфікації учителів
|
діагностува ння
|
Педагоги школи
| |||||||||||
3.
|
Конструювання навчально-виховного процесу на основі освітніх технологій
|
Засідання
творчих
групи
|
Члени творчих груп
| |||||||||||
4.
|
Організація підготовки учнів до участі в Міжнародних інтерактивних, творчих конкурсах
|
Методична нарада
|
Учителі-предметники
| |||||||||||
5.
|
Використання ігрових методів у роботі з молодшими школярами (Лехенко Р.В.)
|
Відкриті уроки, презент, досвіду
|
Члени
атестаційної комісії, учителі початкових класів
| |||||||||||
6
|
Розвивальна гра, як засіб формування творчого мислення і зв'язного мовлення учнів (Рабенюк С.Д
2 клас)
|
Вивчення ефективнос ті методів навчання на уроках
|
Адміністрація, голова МО.
| |||||||||||
ЛИСТОПАД
| ||||||||||||||
1
|
Участь учнів у предметних олімпіадах
|
олімпіада
|
Учителі-предметники
|
Педагоги району
| ||||||||||
2
|
Хід профільної освіти старшої школи
(10-11 кл.)
|
Методична нарада
|
Учителі-предметники
| |||||||||||
3
|
День відкритих дверей
|
Відкриті уроки (для батьків)
|
Педагоги школи
| |||||||||||
4
|
Формування і вдосконалення техніки читання молодших школярів (Балинська С.В.)
|
Вивчити форми роботи на уроках
|
Члени атестаційної комісії, члени МО
| |||||||||||
ГРУДЕНЬ
| ||||||||||||||
1
|
Огляд методичних новинок
|
Методична опера-
|
Педагоги школи
| |||||||||||
тивка
| ||||||||
2.
|
І етап конкурсу «Учитель року»
|
Конкурс
|
Педагоги школи
| |||||
3.
|
Робота з обдарованими
дітьми
|
Методич. діалог
|
Учителі -предметними
| |||||
4.
|
Конструювання навчально-виховного процесу на основі
ТРВЗ-педагогіки
|
Засідання
творчої
групи
|
Члени творчої групи
| |||||
5.
|
Нетрадиційні форми
роботи на уроках
біології
(Рабенюк К.В.,
Стародуб Т.О.)
|
Розвиток пізнавань них інтересів
|
Педагоги школи
| |||||
6.
|
Розвиток пізнавальної
активності через творчі
завдання
|
Семінар-практи-
кум
|
Рабенюк К.В.
|
Педагоги
району,
методисти
| ||||
СІЧЕНЬ
| ||||||||
1
|
II етап конкурсу «Учитель року»
|
Конкурс
|
Переможець шкільного етапу
| |||||
2.
|
Вивчення
психологічного клімату в колективі
|
Анкетування
|
Педагоги школи, психолог
| |||||
3
|
Захист моделей сучасного уроку
|
Презентація
|
Педагоги школи
| |||||
4
|
Тиждень педагогічної майстерності вчителя Замули Л.М.
|
Відкриті уроки, презентація досвіду
|
Члени атестаційної комісії, члени МО учителів гуманітарного циклу
| |||||
5
|
Діагностування як засіб дослідження педагогічної майстерності
|
Методичний діалог
|
Заступник директора, педагоги школи
| |||||
ЛЮТИЙ
| ||||||||
1
|
Підготовка до ДПА та
ЗНО (Горобець О.Ф.)
|
Майстер-клас
|
Члени МО учителів
гуманітарного
циклу, педагоги школи
|
Методист райво
| ||||
2
|
Розвиток творчих здібностей учнів ( про роботу над проблемою школи)
|
Презентація досвіду
|
Учителі початкових класів
|
Методист райво
| ||||
4
|
Психологічна підтрим- ка творчості учня.
|
Консультація
|
Заступник директора, головиМО
| |||||
5
|
Формування пізна-вальної активності сучасного учня на уроках англійської мови через використання інформаційних технологій, ТЗН та наочності
(Григор’єв А.І.)
|
Відкриті уроки, презентація досвіду
|
Члени атестаційної комісії, члени МО учителів гуманітарного циклу
| |||||
БЕРЕЗЕНЬ
| ||||||||
1.
|
Розвиток творчих здібностей учнів через засоби масової інформації
|
Відкриті уроки
|
Члени МО, адміністрація школи
|
Методисти райво, педагоги району
| ||||
2.
|
Захист моделей уроку з використанням ТРВЗ
педагогіки
|
презентація
|
Члени творчої групи
|
;>
| ||||
3.
|
День відкритих дверей
|
Відкриті
уроки,
заходи
|
Педагоги школи
| |||||
4
|
Роль учителя в
розвитку
індивідуальних
здібностей і талантів
школярів
|
Круглий стіл
|
Педагоги школи
| |||||
КВІТЕНЬ
| ||||||||
1
|
Розвиток творчих здібностей учнів
|
Семінар-практикум
|
Замула Л.М., Горобець О.Ф., Грудзінський Ю.Б.
|
Методисти,
педагоги
району
| ||||
2
|
Виставка учнівських робіт
|
Виставка
|
Педагоги школи, батьки
| |||||
3
|
Консультпункт «Готуємося до ДПА та ЗНО»
|
Консультація
|
Учителі-предметники, адміністрація школи
| |||||
4
|
Конструювання навчально-виховного процесу
|
Засідання
творчих
груп
|
Члени творчих груп
| |||||
ТРАВЕНЬ
| ||||||||
1
|
Свято подяки, приурочене
переможцям і призерам олімпіад, конкурсів, спортивних змагань
|
Свято
|
Педагоги школи
|
Методисти райво
| ||||
2.
|
Захист моделей уроків учнями майстер-класів
|
Презента-
ція
|
Учні майстер-класів
| |||||
3.
|
Засідання суду школи над недоліками, які були виявлені протягом навчального року
|
Рольова гра
|
Педагоги школи
| |||||
ЧЕРВЕНЬ
| ||||||||
1.
|
Планування роботи на наступний навчальний рік
|
Круглий
стіл
|
Дирекція, педагоги школи
| |||||
7. Затвердити роботу творчих груп та майстер-класів;
7.1.Творча група з проблеми « Впровадження ТРВЗ - педагогіки»
Керівник - Горобець О.Ф.
7.2.Творча група з проблеми «Застосування методики критичного мислення одна із умов розкриття творчої особистості молодшого школяра».
Керівник - Лехенко Є. В.
7.3.Майстер-клас з проблеми «Використання інноваційних технологій як засіб розвитку творчих здібностей учнів».
Керівник - Замула Л.М.
7.4.Майстер-клас з проблеми «Формування пізнавальних інтересів та логічного мислення на уроках».
Керівник - Бойко С.П.
7.5.Майстер-клас з проблеми «Розвиток творчої уяви на уроках музики»
Керівник - Марченко А.Ф.
7.6.Майстер-клас з проблеми «Розвиток творчої уяви та мислення учнів».
Керівник - Черняк О.В.
До 15 вересня
8. Затвердити склад методичної ради:
Долібська І.В., голова ради
Черняк О. В., секретар
Лехенко Є. В., член ради, голова МО учителів початкових класів; Замула Л.М.,член ради, голова МО учителів гуманітарного циклу; Бойко С.П., член ради, голова МО учителів природничо-математичного циклу;
Горобець О.Ф., член ради, голова МО класних керівників;
Яремчук О.Л., член ради, голова МО учителів спортивно-естетичного напрямку
До 10 вересня
7. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Долібську І. В.
Директор Н.М. Окрущак
ДОВІДКА
Про підсумки закінчення І семестру 2016-2017 навчального року в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів с. Могильне
Згідно річного плану школи на 2016-2017 навчальний рік було здійснено перевірку організації закінчення І семестру, в ході якої вивчено стан контролю за веденням ділової документації, виконанням навчальних програм, обліком відвідування учнями навчальних занять та організацією роботи з учнями, які ухиляються від навчання.
Що стосується питання прийняття організаційно-управлінських рішень треба відмітити, що видано накази : «Про організоване закінчення І семестру», «Про виконання навчальних програм», «Про підсумки контролю за відвідуванням занять учнями». Перевіркою встановлено, що більшість вчителів правильно ведуть тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів, своєчасно виставляють оцінки, заповнюють журнал та ведуть облік відвідування учнів.
Припускають неточності в записах журналів, виставлені оцінок, несистематично ведуть облік відвідування класні керівники та вчителі – предметники,
Що стосується питання виконання навчальних програм, то треба відмітити, що практично у всіх вчителів програмний матеріал виконано на 98-100%, відставання від календарно-тематичного планування практично не перевищує допустимої норми в 1-2 уроки.
Що стосується питання про систему роботи школи з обліку відвідування учнями навчальних занять то треба відмітити, що у школі створено певну систему роботи з цього питання: ведуться шкільні журнали з обліку відвідування учнями занять, в яких щоденно підводяться підсумки, з’ясовується причини пропусків, проводиться певна робота з батьками.
За статистичними звітами класів за підсумками І семестру маємо такі показники:
1. На початок 2016-2017 н.р. в школі навчалося 141 учень;
2. На кінець І семестру 2016-2017 н.р. в школі навчається 138 учнів
3. Прибув – 1учень;
4. Вибуло – 4 учні;
5. Всього навчається за індивідуальною формою навчання – 4 учні;
6. Всього випускників 9 класу – 13 учнів;
7. Всього випускників 11 класу – 6 учнів;
8. Закінчили І семестр (оцінювалися 113 учнів):
початковий рівень – _________%;
середній рівень – ___________%;
достатній рівень – __________%;
високий рівень – ___________%
9. Не оцінювалися: учні 1 класу – 17 учнів;
учні 2 класу – 18 учнів
10. Не атестованих учнів немає;
11. Будут складати ЗНО – 6;
12. Предентенти на свідоцтво з відзнакою: Рабенюк Анастасія,
Пустовіт вікторія.
13. Всього учнів на внутрішкольному контролі - 2;
14. Дітей з малозабезпечених родин -21;
15. Дітей-сиріт - 1;
16. Дітей з багатодітних родин – 12;
17. Вакансій немає.
НАКАЗ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ с. МОГИЛЬНЕ
Від " _______" __________ 201_р. № ____
с.Могильне
Про підсумки закінчення
І семестру 2016-2017 навчального року
Згідно річного плану школи на 2016-2017 навчальний рік було здійснено перевірку організації закінчення І семестру, в ході якої вивчено стан контролю за веденням ділової документації, виконанням навчальних програм, обліком відвідування учнями навчальних занять та організацією роботи з учнями, які ухиляються від навчання.
На підставі вищесказаного,
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Долібській І.В.
проаналізувати вказані недоліки та забезпечити їх виконання.
(Додаток)
Термін: до 01.02.2017 року
2. Педагогу - організатору Тищук Р.В., практичному психологу Павалінській Т.Ф., соціальному педагогу Бурдейній Д.М., продовжувати роботу щодо учнів які знаходяться на внутрішкільному контролі, з багатодітних сімей.
Термін : постійно.
3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Долібській І.В.
забезпечити суворе виконання та дотримання наказу “ Про ведення
ділової документації”, забезпечити виконання навчальних планів
Термін : постійно.
Директор Н.М.Окрущак
З наказом ознайомлені:
Долібська І.В._______________
Тищук Р.В. __________________
Повалінська Т.Ф.__________________
Бурдейна Д.М._____________________
НАКАЗ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ с. МОГИЛЬНЕ
Від " _______" __________ 2016р. № ____
с.Могильне
Про стан роботи груп продовженого дня
Згідно з річним планом роботи школи на 2016-2017 н. р. була проведена перевірка роботи груп продовженого дня. У школі працює 2 групи для учнів 2—5-х класів (вихователі Повалінська Т.Ф., Кудрявцева О.М., Бурдейна Д.М.)
На момент перевірки відвідування в групах становило: у 2-3-х класах — 98%, у 4—5-х — 96 %.
Режим дня кожної групи розроблено на підставі Типового режиму дня з урахуванням вікових особливостей учнів, однак він не завжди виконується. Не витримується необхідний час для прогулянки на свіжому повітрі. Спортивні години нерідко замінюються прогулянкою, заняття за інтересами найчастіше проходять у формі бесіди.
Самопідготовку уроків починають із важливих предметів. Вихователі керують роботою школярів, індивідуально працюють із найбільш слабкими дітьми або з тими, хто багато уроків пропустив через хворобу. У ГПД в основному витримується нормативний час, що відводиться на виконання домашнього завдання.
Загальним недоліком у роботі всіх ГПД є те, що в ході самопідготовки недостатньо часу відводиться на виконання усних завдань, над якими доводиться працювати вдома. Це викликає незадоволення батьків.
У ході відвідування груп адміністрація перевірила якість виконання домашнього завдання. У більшості випадків учні виконали домашнє завдання на середньому й достатньому рівні. Мали місце й такі випадки, коли учень, витративши на виконання домашнього завдання деякий час, зробив його незадовільно. Це свідчить про відсутність системи в роботі вихователя, а також про те, що вихователі не розвивають у дітей навички самостійної роботи, не працюють над такими загальнонавчальними вміннями, як самоперевірка, робота в парах, самостійна робота тощо. Негативно впливає на якість роботи вихователя ГПД недостатній зв’язок з вчителями початкових класів.
Ураховуючи вищезазначене,
НАКАЗУЮ:
1. Визначити роботу вихователів задовільною .
2. Вихователям ГПД:
2.1. бездоганно виконувати режим дня згідно зі санітарно-гігієнічними нормами;
2.2. під час самопідготовки дотримуватися норм виконання домашнього завдання.
3. Керівникові методичного об’єднання вихователів ГПД на практичному занятті відпрацювати методику роботи над розвитком загальнонавчальних умінь і навичок учнів.
4. Заступникові директора з навчально-виховної роботи організувати протягом місяця взаємовідвідування вихователів ГПД і вчителів початкових класів.
5. У лютому місяці провести повторну перевірку роботи ГПД. Результати обговорити на нараді при директорові.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи І.В.Долібську.
Директор загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів с.Могильне Н.М.Окрущак
З наказом ознайомлені:
Повалінська Т.Ф.
Кудрявцева О.М.
Бурдейна Д.М.
НАКАЗ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ с. МОГИЛЬНЕ
Від " _______" __________ 201_р. № ____
с.Могильне
Про підсумки організації роботи
щодо збереження навчальної літератури
З метою посилення ролі книги у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Могильне, поліпшення роботи щодо збереження підручників, художньої, науково-популярної та іншої літератури, виховання поваги до праці людей, які їх створюють, а також залучення підростаючого покоління до книги як джерела знань, культурних надбань та цінностей українського народу у школі був проведений огляд-конкурс стану збереження шкільних підручників. До участі у конкурсі були залучені вчителі - предметники, класні керівники 1- 11 класів, батьки, учні, бібліотекар.
Оргкомітетом з організації та проведення огляду-конкурсу підведені підсумки. Відмічено, що у школі створені умови для належного збереження підручників та книг. Бібліотекар систематично веде картотеку руху підручників, аналіз забезпечення учнів підручниками, журнал їх видачі по класах. Організована робота бібліотечного гуртка «Бібліолікарня». Діти залучаються до ремонту книг. Розроблені єдині вимоги та пам’ятки учням і вчителям про використання та збереження книг.
Бібліотекар Хитрук О.П. постійно інформують учнівський, учительський та батьківський колективи про хід та підсумки конкурсу за допомогою стенду «Живи, книго!», бібліотечної сторінки шкільного сайту.
Кожного семестру оргкомітетом проводиться рейд-перевірка стану збереження підручників.
Але більшість класних керівників не проводять достатню просвітницьку роботу з батьками про прищеплення своїм дітям бережливого ставлення до книги, не проводять огляд підручників, не пишуть зауваження в щоденниках, не мають актив, який відповідає за організацію роботи зі збереження підручників.
Результати перевірки стану збереження підручників у початкових класах серед учнів, що навчаються за шкільними підручниками показали, що не всі школярі бережливо ставляться до навчальних книг. Класні керівники мало уваги приділяють збереженню навчальних підручників.
Відмічено, що 5 - 11-х класах класними керівниками та учнівськими колективами цих класів не проводиться належна робота щодо збереження навчальної книги, у класах відсутній актив, який відповідає за організацію цієї роботи, не проводиться огляд підручників, записи в щоденниках про незадовільний стан підручників не робляться, відсутні екрани збереження книг. У багатьох учнів книги без обгорток, не підклеєні, не підписані, а значна кількість учнів 10-11-х класів підручники до школи майже не носять, отже стан їх збереження з’ясувати складно.
За результатами огляду переможцем стали учні 1, 9 класів (кл. керівники Лехенко Є.В., Черняк О.В.)
Виходячи з вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Визнати переможцем огляду шкільних підручників 1,9 класів (кл. керівники Лехенко Є.В., Черняк О.В.)
2. Бібліотекарю Хитрук О.П., провести повторний огляд шкільних підручників і при неналежному зберіганні вилучити їх.
3. Всім класним керівникам:
3.1 Провести бесіди з учнями про бережливе ставлення до шкільних підручників.
До 29.12.2016
3.2 Провести необхідну роботу з ремонту підручників.
До 26.12.2016
Директор Н.М.Окрущак
З наказом ознайомлені :
Хитрук О.П. Лехенко Є.В.
Рабенюк С.Д. Балинська С.В.
Лехенко Р.В. Рабенюк К.В.
Горобець О.Ф. Замула Л.М.
Бойко С.П. Черняк О.В.
Стародуб Т.О. Рабенюк С.М.
НАКАЗ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ с. МОГИЛЬНЕ
Від " 18" жовтня 2016р. № ____
с.Могильне
стану ведення класних журналів
вчителями початкових класів
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917.
У журналах в ході перевірки значну увагу звернено на правильність та своєчасність заповнення, виконання програмового матеріалу та оформлення тематичного оцінювання, контрольних перевірок, систему оцінювання письмових, контрольних та практичних робіт, контроль за навчальними досягненнями учнів, накопичення оцінок та виставлення оцінок за ведення зошитів .
В результаті перевірки було виявлено:
· Більшість класоводів і вчителів-предметників виконують «Вимоги до ведення класного журналу в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів».
· Всіма класними керівниками журнали розподілено згідно навчального плану.
· Більшість вчителів вчасно записують теми уроків, домашнє завдання, ведуть поточне оцінювання, здійснюють тематичний облік знань.
· Записи ведуться в основному чітко й охайно.
· Записи ведуться згідно навчального навантаження.
Під час перевірки виявлено такі недоліки:
· Не виставили оцінки з тематичного оцінювання та поточні оцінки з предметів.
· Не систематично ведуться записи.
· Несвоєчасно заповнюють теми проведених бесід з Правил дорожнього руху, правил поведінки з вибухонебезпечними предметами та пожежної безпеки та теми класних годин. Виходячи з вищевказаного.
НАКАЗУЮ:
1.Повторно опрацювати методичні рекомендації розроблені відповідно до окремих положень Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917. (до 31.10.2016 р.)
2.Охайно, правильно вести необхідні записи в журналах, вчасно записувати зміст проведених уроків та домашнього завдання, ретельно здійснювати контроль за навчальними досягненнями учнів. (постійно)
3.Вести своєчасний облік відвідування та пропусків занять учнів з метою недопущення помилок у виставленні поточних та тематичних оцінок. (постійно)
4. Усунути вказані недоліки до 31.10.2016 р.
5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Долібську І.В.
Директор Н.М. Окрущак
З наказом ознайомлені:
Балинська С.В.
Лехенко Є.В.
Лехенко Р.В.
Рабенюк С.Д.
НАКАЗ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ с. МОГИЛЬНЕ
Від " _______" __________ 201_р. № ____
с.Могильне
Про результативність
предметних олімпіад та
конкурсів ІІ (районного) етапу
Згідно плану районного відділу освіти протягом листопада-грудня у місті Гайворон проходив ІІ (районний) етап всеукраїнських олімпіад та конкурсів. Із числа переможців шкільного етапу було сформовано команду учнів, які представляли школу на районному етапі.
Виходячи з вище зазначеного,
НАКАЗУЮ:
1. Відзначити учителів, які підготували учнів переможців та призерів районних конкурсів та олімпіад.(Додаток)
2. Головам шкільних методичних об’єднань:
2.1. Обговорити результати предметних олімпіад та конкурсів ІІ етапу на засіданнях методичних об’єднань.
2.2. Спланувати роботу з обдарованими дітьми на ІІ семсеместр.
3. Учителям - предметникам, учні яких не стали призерами олімпіад, на недостатню роботу з підготовки учасників районних конкурсів та олімпіад.
4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Долібській І.В. провести співбесіди з учителями, учні яких не беруть участі в районних конкурсах та олімпіадах і обговорити їх обов’язки відповідно посадових інструкцій.
5. Контроль за виконання даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Долібську І.В.
Директор Н.М.Окрущак
Додаток
до наказу№____
від «__»________201_р.
Результативність районних олімпіад та конкурсів
№
|
Предмет/Конкурс
|
ПІП учня
|
Клас
|
Місце
|
Учитель
|
1
|
Біологія
|
Волощук Вадим
|
10
|
ІІІ
|
Стародуб Т.О.
|
2
|
Біологія
|
Пустовіт Вікторія
|
9
|
І
|
Стародуб Т.О.
|
3
|
Українська мова
|
Пустовіт Вікторія
|
9
|
ІІ
|
Замула Л.М.
|
4
|
Історія
|
Пустовіт вікторія
|
9
|
ІІІ
|
Тихорська К.Є.
|
5
|
Правознавство
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
ІІІ
|
Долібська І.В.
|
6
|
Математика
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
ІІ
|
Бойко С.П.
|
7
|
Мовно-літературний ім.Т.Шевченко
|
Бурдейна Софія
|
6
|
ІІ
|
ГоробецьО.Ф.
|
8
|
Конкурс ім.П.Яцика
|
Бурдейна Софія
|
6
|
ІІІ
|
Горобець О.Ф.
|
9
|
Конкурс ім.П.Яцика
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
ІІ
|
Замула Л.М.
|
10
|
Конкурс до 150 річчя М.Грушевського
|
Долібський Олексій
|
9
|
І
|
Долібська І.В.
|
11
|
Волейбол (хлопці)
|
7 учнів
|
9-11
|
І
|
ЯремчукО.Л.
Рабенюк С.М
|
12
|
Волейбол (Дівчата)
|
7 учнів
|
8-11
|
ІІ
|
ЯремчукО.Л.
Рабенюк С.М.
|
13
|
МАН
|
Волощук Вадим
|
11
|
І
|
Стародуб Т.О.
|
14
|
МАН
|
Гончарук Ілона
|
10
|
І
|
Стародуб Т.О.
|
15
|
МАН
|
Долібський Олексій
|
9
|
І
|
Долібська І.В.
|
16
|
МАН
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
І
|
Рабенюк К.В.
|
17
|
МАН
|
Пустовіт Вікторія
|
9
|
І
|
Черняк О.В.
|
18
|
Екологія
|
Волощук Вадим
|
11
|
І
|
Стародуб Т.О.
|
19
|
Інформаційні технології
|
Волощук Вадим
|
11
|
ІІІ
|
Тищук Р.В.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий