Методична робота

Аналіз методичної роботи
за 2015-2016 н.р.

            Педагогічний колектив школи в 2015-2016 навчальному році працював над реалізацією Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», «Про інноваційну діяльність», «Концепції національного і громадського виховання», «Положення про районний (міський) методичний кабінет», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.12.2008р. №1119, власної програми розвитку (на період до 2017 року), річного плану роботи, Державних програм в галузі освіти та інших нормативних документів з питань організації навчально-виховного процесу.
         У 2015-2016 н.р. у школі навчалося 138 учнів, кількість класів - 11. Свідоцтва про базову загальну освіту звичайного зразка отримали 9 учнів. Замовлення та видача документів про освіту здійснювалася у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України від 13 серпня 20008 року №737 «Про порядок замовлення, видачі та обліку документів про освіту державного зразка».
        Відповідно до річного плану у минулому навчальному році проводилася діагностика підвищення рівня методичної кваліфікації учителів, було організовано взаємовідвідування уроків з метою усунення утруднень при організації методичної діяльності. Протягом року продовжувалася системна робота по підвищенню рівня відповідальності кожного вчителя за якість навчання, об'єктивність оцінювання досягнень учнів.
Атестація проводилася відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних пращвникіБ. під час атестації здійснювався моніторинг професійних якостей учителя, результативності його
діяльності, рівень загальної культури. До роботи в комісії залучились найбільш кваліфіковані учителі, батьківська громадськість.
         За результатами атестації учителю хімії та біології Стародуб Тетяні Олександрівні присвоєно II кваліфікаційну категорію, учителю фізичної культури Браславській Галині Олександрівні підтверджено І кваліфікаційну категорію, вчителю історії та правознавства Долібській Ірині Вікторівні підтверджено вищу кваліфікашйну категорію та присвоєно звання старший учитель, вчителю музики Марченко Антоніні Федорівні підтверджено вищу кваліфікаційну категорію, у відповідності до затверджених планів. Система планування роботи ШМО удосконалена, але зібрані не всі підтверджуючі матеріали. Щопонеділка проводились методичні оперативки, на яких підводилися підсумки роботи педколективу за попередній тиждень і ознайомлювалися з планом на поточний.
           Протягом навчального року проведенні предметні тижні з усіх базових дисциплін. Всі тижні відміченні чіткими планами, неформальними творчими підходами у проведенні заходів, проведенні на високому організаційно-методичному рівні із залученням окремих учнів-активістів і цілих класних колективів.
         Для дітей з особливими потребами продовжується індивідуальне та інклюзивне навчання, яким охоплено 9 учнів. Допомагають педагогам в роботі з дітьми з особливими потребами районна ПМПК та психологічна служба.
        Відповідно до навчального плану педагоги добирають програми, підручники, навчальні посібники, які мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, планують організацію навчально-виховного процесу у профільних класах.
       У школі проводиться підвищення кваліфікації вчителів через самоосвітню роботу, винесення питання профілізації старшої школи на засідання методичних рад, проведення педрад та моніторингів що до досягнень учнів 1-11 класів.
         Актуальним напрямком освітньої діяльності залишається пошук, розвиток і підтримка обдарованих учнів. Двоє учнів навчалися в МАН. Члени гуртка «Квітникарі-оранжувальники» стали переможцями у обласному конкурсі «Вчимося заповідувати» - керівник Стародуб Т.О.У II (районному) етапі Всеукраїнських предметних олімпіад  на  превеликій жаль маємо одне призове місце:
Волощук Вадим - біологія (III місце) - вчитель Стародуб Т.О.
         Велика увага приділяється питанням адаптації і становлення молодих спеціалістів, яких у школі працювало четверо. Організовано стажування, наставництво. У школі було організовано Школу молодого вчителя. Протягом року були розглянуті такі питання:
-         Вимоги щодо оформлення класних журналів;
-         Проведення атестації педагогічних працівників.
-          Джерела конфліктів у системі «педагог-учень». Поради вчителю щодо підтримки дисципліни в класі
        Методична робота спрямована на активізацію творчої професійної діяльності вчителя, стимулювання якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання і виховання школярів, забезпечення соціального захисту педагогічної праці.
        З метою підвищення кваліфікації вчителів в між курсовий період учителі школи брали активну участь у засіданнях РМО, семінарах-практикумах, заняттях майстер-класу, засіданнях творчих груп.  Долібська Ірина Вікторівна та Горобець Олена Федорівна є членами творчої педагогічної лабораторії під керівництвом І.Л. Мудрого.
             Педагогічна діяльність спрямована на формування духовного світу особистості, розкриття потенційних можливостей та здібностей учнів через використання елементів інноваційних педагогічних ідей, технологій.
Основною метою та завданням школи було стимулювати в педагогічному колективі пошук нових засобів навчання та виховання учнів, творчий підхід, активність учителів, прагнення їх до самоосвіти шляхом:
-  впровадження інноваційних технологій навчання;
-  анкетування та діагностування вчителів, учнів та батьків;
-  проведення педрад, нарад, засідань атестаційної комісії із використанням
інтерактивних технологій;
-  впровадження проектної технології;
-  проведення тренінгів.
            Домінуючою колективною формою в системі методичної роботи є методичні   об'єднання   педагогічних   працівників.    У   школі   працює   п'ять
методичних об’єднань. Основними напрямками діяльності є:
-  підвищення рівня науково-теоритичної та методичної підготовки вчителів,
зокрема вивчення і впровадження досягнень психолого-педагогічної науки і перспективного досвіду;
-  підвищення ролі самоосвіти у  вдосконаленні професійної майстерності
вчителів;
-  підвищення якості навчально-виховного процесу на основі впровадження
інноваційних технологій;
-  робота з обдарованими дітьми.
           З метою науково-методичного забезпечення створення умов для рівного доступу до якісної освіти на засіданнях методичних об'єднань значна увага приділяється питанням аналізу стану викладання навчальних предметів та рівня якості знань учнів; підготовка учнів до ЗНО та державної підсумкової атестації; результативності участі школярів в олімпіадах з базових дисциплін, Всеукраїнських, обласних учнівських конкурсах; обговорюються актуальні питання методики викладання навчальних дисциплін. В основному методичні об'єднання працювали системно, дієво, а саме:
-         Аналіз та самоаналіз сучасного уроку.
-         Традиційні та інноваційні форми організації навчально-виховного
       процесу: їх переваги та недоліки.
-          Ефективні форми і методи контролю навчальних досягнень учнів.
-         Аналіз нових Держстандартів.
           Діяла школа Молодого та малодосвідченого вчителя. Слухачам школи було надано рекомендації щодо:
-  складання календарно-тематичних планів, щоденного планування, ведення
     класних журналів,організації робочого дня;
-  вимог до сучасного уроку в контексті нових Державних стандартів;
-  етики спілкування учитель-учитель, учитель-учень.
           Враховуючи     атестацію  школи  у  2015   -  2016  навчальному році продовжити роботу по усуненню недоліків виявлених під час атестації школи і спрямувати роботу на вирішення таких завдань:
-  підвищення якості знань з базових предметів навчального плану;
-  залучення учнів до роботи в МАН;
-  систематично працювати над підвищенням рівня методичної роботи;
-  організувати роботу з обдарованими дітьми згідно з програмою;
-  спланувати методичні заходи з  педагогічними кадрами з  урахуванням
      позитивного досвіду та недоліків допущених в роботі;
-  опрацювати критерії оцінювання учнів за новими програмами;
-  систематизувати та вдосконалювати матеріали з досвіду роботи;
-  систематично працювати над рівнем самоосвіти;
-  опрацювати нові навчальні програми.



Аналіз методичної роботи на 18.04.2017

 Наш Педагогічний  колектив об’єднав людей закоханих у свою справу, безмежно відданих дітям. Завдяки наполегливій, натхненній праці вчителів школа завжди йде шляхом новаторства упровадження передових педагогічних досягнень.
           Як результат налагодженої методичної роботи з педагогами, зростає із року в рік їх педагогічна майстерність, підвищується рівень навченості, розвитку та вихованості учнів. На сьогодні школу цілком укомплектовано кадрами.
        У закладі працюють 24 педагогічних працівників. Усі вчителі мають відповідну освіту, працюють за фахом, що є результатом міцних знань учнів. За кваліфікаційними категоріями та педагогічними званнями в школі працює: спеціалістів – 5 , вчителів ІІ категорії – 4, вчителів І категорії – 4 , вчителів вищої категорії – 11 ; звання старших учителів – 2.  У школі працюють соціальний педагог, психолог, педагог-організатор, медична сестра.  Якісний та віковий склад педагогічного колективу школи свідчить про те, що викладання основ наук здійснюють справжні професіонали, в яких вдало поєднується енергія молодості й досвід.
                З 2016 року здійснюється перехід педколективу школи до роботи над науково-методичною проблемою «Розвиток творчої пізнавальної  активності учнів,  як умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу»  До складання програми роботи над проблемою залучені практично всі члени колективу, в першу чергу творчий потенціал.  Розроблено технологічну схему, модель роботи над проблемою, творчою групою розробляється система моніторингу відстеження проміжних результатів. Дана проблема пронизує всі ділянки внутрішкільної методичної роботи. В цьому навчальному році колектив працював над теоретичним обґрунтуванням проблеми, була проведена діагностика педагогічних кадрів і учнів, талановитих творчих школярів – обдарованих дітей. Виявлено 6 напрямків обдарованості – це академічний, інтелектуальний,  соціальний, креативний,  художній, спортивний.
         В школі  визначена чітка структура  методичної  роботи, яка складається із взаємопов’язаних та  взаємодіючих  елементів: методична рада, яка є координатором всієї методичної роботи в школі; педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання,  конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення  з основних питань діяльності школи; шкільні методичні об’єднання;  творчі та динамічні групи вчителів,  з певних проблем  навчально – виховного процесу. Координує всі ланки методичної роботи в школі методична рада, завданням якої є: надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам на методичних нарадах, семінарах, оперативках, на шкільних методичних об’єднаннях та в індивідуальному порядку.
До складу методичної ради  входять адміністрація, керівники методичних об’єднань.
             Аналізуючи підсумки роботи школи за попередні роки, ми бачимо нерозв’язані проблеми і помилки, виявляємо елементи передового педагогічного досвіду, проводимо методичні та робочі наради з керівниками методичних об’єднань школи. Після чого вчителям пропонуємо заповнити діагностичні карти та анкети, де вони мають зазначити, якої саме методичної допомоги потребують, а також – чим можуть допомогти колегам.
            Головним у роботі методичних об’єднань, яких у школі налічується  п’ять,   є робота над проблемою школи, організація самоосвітньої діяльності вчителів, вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду, розробка та опрацювання інструментарію окремих тем програми, вивчення державних нормативних документів у галузі освіти. У практиці методичних об’єднань використовуються такі форми роботи: взаємовідвідування уроків, відкриті уроки, огляд методичної літератури, виставки методичних напрацювань, розробка пам’яток, творчих уроків, творчі звіти, звіти із самоосвітньої діяльності вчителів, консультації з важких питань, моніторинг якості знань учнів.
           З метою поширення і впровадження в практику навчально-виховної діяльності педагогічних працівників кращого досвіду роботи – ефективних форм і методів навчання, інноваційних технологій виховання особистості, підвищення психолого-педагогічної компетентності вчителів-практиків — в школі проводяться майстер-класи, засідання творчих груп.    Розроблено графік відкритих уроків та виховних годин, заходів. Слід відзначити високу майстерність, професіоналізм, використання комп’ютерних технологій та впровадження інтерактивних методик учителями нашої школи. На базі нашої школи працюють творчі групи  з « ТРВЗ-педагогіки» під керівництвом вчителя української мови та літератури Горобець Оленою Федорівною  «Критичне мислення»- керівник вчитель початкових класів Лехенко Є.В., які апробовують на практиці різні методи та прийоми  методик, а потім діляться напрацюваннями  з коллегами школи,  району та області.   
Основою інноваційної педагогіки є твердження, що людина саморозвивається, що все пропускає через самоусвідомлення і свою душу. Засвоєння і використання нових методів навчання здійснюється в режимі саморозвитку вчителя. Головним результатом цього процесу є здатність учителя до побудови власної педагогічної діяльності. Аналіз самоосвітньої діяльності педагогів нашої школи свідчить про те, що вони розуміють основне завдання сучасної освіти – формування творчої, інтелектуально розвиненої, ініціативної особистості, виховання свідомого громадянина; роботу пов’язують із загальною проблемою, над якою працює школа, темою післякурсового завдання. Творчі напрацювання, матеріали з досвіду роботи, моніторинг навчальних досягнень учнів накопичуються в особистих папках учителів. Це дозволяє спостерігати зміни у професійній майстерності педагогів. Облік участі вчителя в методичній та громадській діяльності, який веде сам учитель (методична карта) дозволяє об’єктивно оцінювати ріст професійної майстерності педагога.
  Педагогічні ідеї вчителів-новаторів стали поштовхом для творчих пошуків багатьох учителів.     Вчителі часто використовують на своїх уроках опорні схеми, таблиці, власний дидактичний матеріал. Такий стислий виклад навчального матеріалу дуже доречний на так званих «перевантажених» уроках. Вчителі діляться своїм досвідом,  проводячи майстер-класи. Бажаючі коллеги обєдналися в чотири групи і відвідують засідання з тем «Нетрадиційні методи навчання з використанням ІКТ» - керівник Долібська І.В., «Впровадження іноваційних технологій» - керівник Замула Л.М., «  » - керівник Бойко С.П., «Впровадження ІКТ в навчальний процес»- керівник Тищук Р.В. 
      Складаються графіки відвідування уроків коллег для вивчення викладання предметів, вивчення системи роботи вчителів, це дає можливість підказати, навчитися, спробувати в себе на уроці. Підсумком вивчення – є аналітичні накази.
          Правильно спланована методична  робота дола можливість покращити якість знань учнів і піднятися в рейтингу шкіл району: 2переможці та 6 призерів районних олімпіад; 2 призери обласних олімпіад; 6 переможців  І(районного)Всеукраїнського конкурсу -захисту науково- дослідницьких робіт МАН, 1 призер ІІ(обласного)Всеукраїнського конкурсу -захисту науково- дослідницьких робіт МАН.
            Молоді та малодосвідчені вчителі об’єднані в школу молодого вчителя.  Девізом цієї школи стали слова «Не можна вимагати від учителя високого результату, якщо не навчили, не пояснили, не допомогли». У рамках роботи цієї школи наставники складають план роботи з молодими коллегами, погоджують із завучом з НВР,організовуються консультації.  Протягом року вчителі школи були активними учасниками  районних семінарів з основних  дисциплін.
           На базі школи були проведені  районні семінари вчителів музичного мистецтва, географії, психологічної служби планується  на кінець квітня семінар з української мови та літератури та семінар трудового навчання.     Учителі нашої школи творчо підходять до навчання та виховання учнів, виховуючи неповторну унікальну особистість з нестандартними підходами та ідеями які реалізовують набуті знання та вміння.



План роботи завуча 


Термін

виконання


Категорія


Зміст 

контролю

Форми

 контролю


Форма 

узагальнення


Вересень
Класні
керівники
 1-11
класів, вихователі ГПД
О6`єкт: планування виховної роботи класними керівниками та вихователями ГПД
Мета: перевірити відповідність змісту планів кл. керівника та вихователя віковим особли-востям учнів; актуальність пос-тавлених завдань і відповідність їх завданням школи
Аналіз планів.
Співбесіди з класними керівниками та вихователями.
Аналітична
 довідка. Виступ на МО класних керівників.
Вересень
Класні керівники
2-11 класів, практичний психолог

Об`єкт: рівень вихованості учнів

Мета: вивчити рівень вихованості учнів школи згідно відповідного моніторингу
Аналіз моніторингу рівня вихованості школярів
Аналітична довідка. Виступ на нараді при директорі.
Жовтень
Керівники гуртків та спортивних секцій

Об`єкт: тематичне планування гурткової роботи

Мета: перевірити відповідність тематичного планування програмам; методичну грамот-ність педагога у визначенні завдань роботи з колективом.
Перевірка планів. Відвідування занять.
Співбесіди з керівниками гуртків.
Аналітична довідка. Виступ на нараді при директорі.
Жовтень
Класні керівники
1-11 класів, кер. гуртків, бібліотекар,   педагог-організатор

Об`єкт: підготовка до організації канікул

Мета: перевірити доцільність спланованих на канікули заходів; їх відповідність вікові учнів та особливостям даного дитячого колективу
Аналіз планування роботи на канікулах
Загально-шкільний план канікул. Наказ
 по школі.

 Листопад


Класоводи   1-4 кл., класні керівники 5-11 класів

Об`єкт: перевірка «Методичних скарбничок» класних керівників

Мета: перевірити вміст та наповнюваність папок з методичними матеріалами класних керівників
Перевірка «Методичних скарбничок». Бесіда з класоводами, кл. керівниками
Аналітична довідка.
Грудень
Класні керівники
3-11 класів

Об`єкт: стан роботи по запобіганню правопорушень серед неповнолітніх

Мета: перевірити якість профілактичної роботи з учнями школи та індивідуальної роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки, залучення їх до цікавого, плідного дозвіл-ля, роботи в гуртках, секціях

Бесіди з учнями, класними керівниками
Наказ по школі. Виступ на МО класних керівників.




Січень
 Класні керівники 1-11 класів

Об`єкт: планування виховної роботи на ІІ півріччя 2016-2017 н.р.

Мета: перевірити зміст виховних планів класних керівників

Аналіз планів роботи.  Співбесіди з кл. керівниками.
Аналітична довідка. Виступ на нараді.
Лютий
Класні керівники 5-8 класів

Об`єкт: перевірка щоденників

Мета: перевірити система-тичність заповнення щоденники учнями та перевірки класними керівниками та батьками
Перевірка щоденників учнів. Бесіда з класними керівниками
Аналітична довідка.
 Березень


Вчителі, що атестуються

Об`єкт: система виховної роботи вчителів, що атестуються

Мета: дати оцінку стану виховної роботи вчителів, що атестуються, як класних керівників та вчителів-предметників

Аналіз роботи вчителів. Співбесіди з учнями, батьками.
Аналітична довідка. Виступ на засіданні атестаційної комісії.
Березень
Кл. кер. 1-11 кл., бібліоте-кар, пед.-орг.

Об`єкт: підготовка до канікул

Мета: перевірити підготовку тематичних заходів на канікулах
Аналіз планів на канікули.
З/шк. план роботи на канікули. Наказ.
Квітень

Класні керівники 1-1  класів, педагог-організатор

Об`єкт: стан роботи з національно-патріотичного виховання

Мета: виявити рівень сформованості національно-патріотичних якостей учнів

Бесіди з учнями, відвідування заходів. Анкетування.

Аналітична довідка. Виступ на нараді при директорі.
Травень




Класні керівники, керівники гуртків, педагог-організатор

Об`єкт: підсумки роботи за навчальний рік

Мета: перевірити стан виконання планів ВР на рік, визначити результативність роботи педагогів і завдання на новий період
Звіти класних керівників, пед.-організатора. Звіти класів. Анкетування.
Аналіз виховної роботи. Виступ на педагогічній раді.



             План роботи   з педагогічними кадрами

п/ п
Заходи
Дата
проведенн
я
Відповідальний
Примітка
1.
Сприяти підвищенню педагогічної майстерності шляхом проходження курсів при ОІППО вчителями
За окремим графіком
Директор

2.
Провести методичні наради при директору з питань:

засідання
а) Про стан готовності закладу до нового навчального року
б) Про проведення заходів Всеукраїнської акції «Подай руку першокласнику»
засідання
а)  Про підсумки оздоровлення учнів школи влітку 2016 року
б) Про порядок підготовки, організації і проведення предметних олімпіад та участі у МАН
засідання
а) Підготовка до атестації педагогічних працівників
б)  Впровадження проектної діяльності в навчально-виховний процес
в) Планування роботи по підготовці учнів до ЗНО
засідання
а) Робота педагогічного колективу з учнями випускних класів
б)   Про підсумки поглибленого медичного огляду учнів



Серпень





Вересень





Жовтень







Листопад



Завгосп

Заступник директора


Педагог-організатор Заступник директора

Директор

Заступник директора





Заступник директора

Медпрацівник























засідання
а) Підсумки проведення директорських контрольних робіт за І семестр навчального року
б)  Про стан ведення зошитів з
української мови та математики у 5-11 класах
в) Підсумки участі в районних предметних олімпіадах
Грудень


Директор


Заступник директора з НВР





6 засідання
а)  Про ведення шкільної документації
б) Презентація інтерактивних виховних технологій
Січень

Заступник директора з НВР
Педагог-організатор


7 засідання
а) Робота колективу по збереженню і зміцненню здоров'я дітей (на виконання Програми „Здоров'я дітей -здоров'я нації"")
б) Про виконання Закону України "Про мови"
Лютий

Медсестра
Класні керівники


Заступник директора з НВР


8 засідання
а)Про стан гурткової роботи в школі, б) Про шкільну програму роботи зі здібними учнями початкових класів

Березень
Педагог-організатор
Голова МО початкових класів



9 засідання
а) Проведення державної атестації у 2016-2017 навчальному році.
б) Основні аспекти виховання особистості: зберегти гідність

Квітень
Заступник директора з НВР
Педагог-організатор


10 засідання
а) Про готовність учнів до складання ЗНО та ДПА
б) Про роботу педагогічного колективу з попередження правопорушень і бездоглядності

Травень
Заступник директора з НВР

Класні керівники


11 засідання
Про альтернативні джерела фінансування закладу

Червень
Директор

3.
3 метою спрямування і координації методичної роботи в школі удосконалити роботу методичної ради.

Вересень

Заступник директора з НВР

4.
Сприяти роботі шкільних методичних
об'єднань:
-вчителів початкових класів;
-вчителів гуманітарного циклу;
-вчителів природничо-математичного
циклу;
- вчителів спортивно-естетичного
 циклу
-класних керівників.
Протягом року


Заступник директора з НВР

5.
Розглянути на засіданнях методичних об'єднань питання: 5.1.Єдині вимоги до ведення шкільної документації.
5.2.Особливості планування роботи в поточному році
5.3.Координація і затвердження річного календарного планування. 5.4.Вимоги до зовнішнього тестування
5.5.Впровадження нових технологій навчання.
5.6.Взаємодія вчителя і учня при виконанні творчих робіт 5.7.Використання методу проектів 5.8.Робота з обдарованими дітьми. 5.9.Обговорення і затвердження екзаменаційної документації.



Вересень

Вересень


Вересень

Листопад


 Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень
Керівники ШМО

6
Ствопити умови лля плідної поботи вчителів в районних методичних об'єднаннях.
Ппотягом року
Дирекція школи

7.
Проводити огляд новин методичної пошти.
Щомісяця
Бібліотекар

8.
Спрямовувати самоосвітню роботу на вивчення і впровадження педагогічної спадщини вчителів-новаторів.
Протягом року
Методична рада

9.
Вивчити  досвід роботи учителів:
-         Рабенюк К.В. – вчителя географії та біології;
-         Балинської С.В. -вчителя початкових класів;
-         Лехенко Р.В. - вчитель початкових класів.
-   Замули Л.М. - вчителя
       української мови та літератури;
-         Григорєва А. І. - вчителя англійської мови;
-         Грудзінського Ю.Б. – вчителя трудового навчання


І семест





II семестр

Методична рада


10
Організувати атестацію вчителів:
-         Замула Л.М.;
-         Рабенюк К.В.;
-         Григор’єв А.І.;
-         Балинська С.В.;
-         Грудзінський Ю.Б.;
-         Лехенко Р.В.;
-         Повалінська Т.Ф.;
-         Годинюк В.Б.;
-         Окрущак Н.М.

Атестаційна комісія

11
3 метою пропаганди досвіду майстрів педагогічної праці провести відкриті уроки з усіх навчальних предметів
Згідно
графіків
ШМО

Голови ШМО



12
Організувати тематичні консультації для молодих вчителів:
а) вимоги до складання плану роботи на рік;
б) методика підготовки і проведення позакласних заходів;
в) тематичний облік знань і оцінювання учнів;
4) Особливості індивідуальної роботи з учнями, схильними до правопорушень.
Протягом року
Учителі-наставники

13
Провести засідання-диспут на тему „Педагогічна майстерність - право чи обов'язок вчителя"
Листопад
Заступник директора з НВР


14
Провести методичні загальношкільні
конкурси:
21.1 .Методична скарбниця
22.2.Перлини цікавого
Січень
Методична рада

15
Організувати стан вивчення викладання предметів:
2класі (основні предмети);
Географія; Біологія; Українська мова;
Англійська мова; Трудове навчання.
Жовтень –листопад, грудень Січень
лютий
Методична рада

16
Удосконалювати шкільну модель профільного,  до профільного і пропедевтичного навчання
Протягом
року
Методична рада

17
Скласти графік вивчення системи роботи вчителя 4-го класу Лехенко Р.В. вчителями - предметниками середньої ланки з метою забезпечення високої ефективності адаптаційного періоду майбутніх п'ятикласників
II семестр
Заступник директора з НВР




План роботи з молодими учителями

Зміст роботи
Відповідальний
Примітки
1
ВЕРЕСЕНЬ

Планування навчального матеріалу.
Види планування: календарне та урочне.
Долібська І.В.

2
Вимоги до сучасного уроку.
Складання плану-конспекту уроку.
Методичні рекомендації до уроку.
Учителі-наставники

3
Ведення шкільної документації.
Види шкільної документації.
Ведення класного журналу.
Долібська І.В.

4
Про причини конфліктів між батьками та учителями, та методи їх запобігання.
Долібська І.В.

5
ЖОВТЕНЬ

Форми навчання в школі.
Урок – основна форма навчання.
Структура уроків різних типів.
Учителі-наставники

6
Опрацювання критеріїв результативності роботи вчителя.
Голови МО

7
ЛИСТОПАД

Використання дидактичного та роздаткового матеріалів, наочності на уроках різних типів.
Учителі-наставники

8
Форми і методи, які сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу
Долібська І.В.

9
ГРУДЕНЬ

Використання ТРВЗ на уроках.
Горобець О.Ф.

10
Практичне заняття: розробка позакласного заходу.
Тищук Р.В.

11
СІЧЕНЬ

Виховна спрямованість програмового матеріалу.
Долібська І.В.

12
Практичне заняття: розробка позакласного заходу.
Лехенко Є.В.

13.
ЛЮТИЙ

Організація та види самостійної роботи учнів на уроках.
 Місце самостійної роботи під час вивчення теми.
Учителі-наставники

14
Проблема часу на уроці
Учителі-наставники

15
БЕРЕЗЕНЬ

Забезпечення учнів раціональними прийомами навчальної праці.
Долібська І.В.

16
Практичне заняття: самоаналіз проведених уроків.
Долібська І.В.

17
КВІТЕНЬ

Поєднання колективних та індивідуальних форм навчання на уроці
Учителі-наставники

18
Практичне заняття: огляд творчих доробків молодих учителів.
Голови МО

19
ТРАВЕНЬ

Диференційований підхід до навчання:
1.Моделі диференційованого навчання.
2.Різнорівневі завдання.
Горобець О.Ф.
Лехенко Є.В.
Григор’єв А.І.

20
Практичне заняття: розробка диференційованих завдань.
Голови МО.





Заходи на 2016/2017 рік щодо підвищення якості освіти
у загальноосвітній  школі І-ІІІ ступенів села Могильне.

1.     Педагогічні ради: «Пріоритетні напрямки в роботі педколективу щодо формування творчої, пізнавальної діяльності учнів»;  «Робота педколективу з обдарованими і здібними дітьми. Проблеми. Знахідки. Пошук…»;  «Створення в школі оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку  особистості»
                                                             Протягом року
2.     Методична рада: «Реалізації  принципу технологізації контрольно-оціночної діяльності вчителя»; «Розробка методичних рекомендацій по підготовці учнів до складання ДПА та ЗНО 2017 року»


3.     Засідання Методичних об’єднань: «Аналіз ДПА та ЗНО за 2015-2016 навчальний рік» ; «Інформація про реальний рівень навчальних досягнень, визначати шляхи подальшого поступового розвитку та навчання учнів»; «Складання позаурочних графіків занять з навчальних предметів для підготовки учнів до олімпіад, конкурсів, складання ДПА та ЗНО 2017 року»

4.     Психолого-соціальна служба школи: «Проблеми психологічної та методичної готовності вчителів до роботи з  учнями 5-7-х, 8-11-х класів»; «Забезпечити психологічний супровід формування мотиваційної сфери школярів»

5. Педагоги школи: 

1.     Взаємовідвідування уроків;
2.     Тестовий контроль;
3.     Аналіз тестових зошитів ЗНО 2016 року;
4.     Консультпункти;
5.     Звертати увагу на наступність в організації навчально-виховного процесу на уроці ;
6.      Навчання технології самоаналізу пізнавальної діяльності учнів;
7.     Об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів з окремих предметів учителями та учнями;
8.     Навички самостійного опрацювання навчального матеріалу
9.     Практичні заняття.


Директор загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів села Могильне                             Н.М. Окрущак














Комментариев нет:

Отправить комментарий

ДЕНЬ 3 31.05.2017 "ДЕНЬ ДРУЖБИ"