Робота з обдарованими дітьми
У
навчальній діяльності робота з обдарованими дітьми ґрунтується на
диференційованому підході, що сприяє розширенню й поглибленню освітнього
простору.
Педагогічний колектив ЗШ І-ІІІ ст..с.
Могильне виявляє обдарованість учнів за допомогою анкетування та тестів, та працює
з обдарованими дітьми за напрямками – академічний, інтелектуальний, соціальний,
креативний, художній, спортивний:
1. Психолого-педагогічний супровід дитини (картки,
анкети, тести, заняття )
2.Індивідуальна диференційована робота.
3. Гурткова робота («Квітникарі-оранжувальники»,
військово-патріотичний «Патріоти», науково-технічний «Умілі руки», спортивна
секція з волейболу, художньо-естетичний «Музичні струни», літературний «Проба
пера», «Творча скарбниця», екологічний «Пролісок», ляльковий театр «Казка» ).
4. Залучення учнів до участі в загальношкільних,
районних, обласних, всеукраїнських
позакласних заходах, конкурсах, вікторинах, змаганнях, предметних
олімпіадах. (додаток 1)
5. Залучення учнів до дослідницької роботи. (додаток 2)
6. Проектна діяльність .(класні колективи та
загальношкільні) (додаток 3)
7. Театралізовані свята та дійства — особлива форма
роботи з обдаровани¬ми дітьми, оскільки в них діти мають можливість не тільки
реалізувати акторські здібності, безпосередньо беручи участь у виставах, але й
виявити творчі навички, розробляючи сценарії постановок, розвинути схильність
до художнього читання й літературної творчості, виявити ерудицію й дослідницькі
навички у вікторинах і наукових диспутах. Така робота сприяє підвищенню
мотивації обдарованих дітей до співробітництва з педагогами й копіткій роботі
із самовдосконалення. (додаток 4)
Етапи
роботи з обдарованими учнями:
1. Підготовчий
Виявлення
обдарованих учнів;
Складання
діагностичних карт;
Планування роботи з обдарованими учнями. (вчителі)
2. Основний (практичний)
Упровадження
інтерактивних методів навчання (проблемно-дослідницьких, проектних,
інформаційно-комунікативних), що розвивають в учнів творче й дослідницьке
мислення.
Активна участь в
інтелектуальних і творчих конкурсах різних рівнів.
3. Узагальнення
Аналіз досягнутих
результатів через моніторинг «Сонячного банку» (додаток 5)
Визначення перспектив і шляхів подальшої роботи з
обдарованими учнями.
Додаток 1
Результативність районних олімпіад та конкурсів
|
№
|
Предмет/Конкурс
|
ПІП учня
|
Клас
|
Місце
|
Учитель
|
|
1
|
Біологія
|
Волощук Вадим
|
10
|
ІІІ
|
Стародуб Т.О.
|
|
2
|
Біологія
|
Пустовіт Вікторія
|
9
|
І
|
Стародуб Т.О.
|
|
3
|
Українська мова
|
Пустовіт Вікторія
|
9
|
ІІ
|
Замула Л.М.
|
|
4
|
Історія
|
Пустовіт вікторія
|
9
|
ІІІ
|
Тихорська К.Є.
|
|
5
|
Правознавство
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
ІІІ
|
Долібська І.В.
|
|
6
|
Математика
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
ІІ
|
Бойко С.П.
|
|
7
|
Мовно-літературний ім.Т.Шевченко
|
Бурдейна
Софія
|
6
|
ІІ
|
ГоробецьО.Ф.
|
|
8
|
Конкурс ім.П.Яцика
|
Бурдейна Софія
|
6
|
ІІІ
|
Горобець О.Ф.
|
|
9
|
Конкурс ім.П.Яцика
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
ІІ
|
Замула Л.М.
|
|
10
|
Волейбол (хлопці)
|
7 учнів
|
9-11
|
І
|
ЯремчукО.Л.
Рабенюк С.М
|
|
11
|
Волейбол (Дівчата)
|
7 учнів
|
8-11
|
ІІ
|
ЯремчукО.Л.
Рабенюк С.М.
|
|
12
|
МАН
|
Волощук Вадим
|
11
|
І
|
Стародуб Т.О.
|
|
13
|
МАН
|
Гончарук Ілона
|
10
|
І
|
Стародуб Т.О.
|
|
14
|
МАН
|
Долібський Олексій
|
9
|
І
|
Долібська І.В.
|
|
15
|
МАН
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
І
|
Рабенюк К.В.
|
|
16
|
МАН
|
Пустовіт Вікторія
|
9
|
І
|
Черняк О.В.
|
|
17
|
Екологія
|
Волощук Вадим
|
11
|
І
|
Стародуб Т.О.
|
|
18
|
Інформаційні технології
|
Волощук Вадим
|
11
|
І
|
Тищук Р.В.
|
|
19
|
Волейбол (хлопці)
|
7 учнів
|
8-11
|
І
|
ЯремчукО.Л.
Рабенюк С.М.
|
|
20
|
Волейбол (Дівчата)
|
7 учнів
|
8-11
|
І
|
ЯремчукО.Л.
Рабенюк С.М.
|
Результативність регіональних, обласних олімпіад та
конкурсів
|
№
|
Предмет/Конкурс
|
ПІП учня
|
Клас
|
Місце
|
Учитель
|
|
1
|
Екологія
|
Волощук Вадим
|
11
|
ІІІ
|
Стародуб Т.О.
|
|
2
|
Біологія
|
Пустовіт Вікторія
|
9
|
ІІІ
|
Стародуб Т.О.
|
|
3
|
Конкурс до 150 річчя М. Грушевського
|
Долібський Олексій
|
9
|
І
|
Долібська І.В.
|
|
4
|
МАН Екологія
|
Волощук Вадим
|
11
|
ІІІ
|
Стародуб Т.О.
|
|
5
|
Музичний конкурс «Паросток»
|
Бойко Михайло
|
6
|
І
|
|
|
6
|
Музичний конкурс «Паросток»
|
Долібський Олексій
|
9
|
ІІ
|
|
|
7
|
Музичний конкурс «Струни серця»
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
ІІ
|
|
|
8
|
Історико-географічний «Культурна спадщина»
|
Рабенюк Анастасія
|
9
|
ІІІ
|
Рабенюк К.В.
|
Результативність
всеукраїнських та міжнародних конкурсів
|
№
|
Предмет/Конкурс
|
кількість
|
Клас
|
результат
|
Учитель
|
|
1
|
«Колосок»
|
37
|
3-9
|
22-золотих
15-срібних
|
Рабенюк К.В.
|
|
2
|
«Кенгуру»
|
27
|
2-9
|
Результат в травні
|
Бойко С.П.
|
|
3
|
«Патріот»
|
12
|
5-9
|
Результат в травні
|
Тихорська К.Є.
|
|
4
|
«Бобер»
|
30
|
3-9
|
Результат в травні
|
Тищук Р.В.
|
|
5
|
«Левеня»
|
10
|
7-9
|
Результат в травні
|
Годинюк В.Б.
|
Додаток 2
Науково-дослідницька робота
|
№ з/п
|
Прізвище, ім'я, по батькові учня
|
Тема наукової роботи
|
Клас
|
Навчальний заклад
|
Секція
|
Вчитель
|
|
1.
|
Долібська Юлія Валерівна
|
Ланцюгові дроби
|
8
|
ЗШІ-ІІІ ступенів с.Могильне
|
Математика
|
Бойко С.П.
|
|
2.
|
Рабенюк
Анастасія Сергіївна
|
Топоніміка, як
засіб вивчення географії рідного краю.
|
9
|
ЗШІ-ІІІ ступенів с.Могильне
|
Географія
|
Рабенюк К.В.
|
|
3.
|
Пустовіт Вікторія Олександрівна
|
Образ жінки
–воїна в міфології та літературі
|
9
|
ЗШІ-ІІІ ступенів с.Могильне
|
Зарубіжна література
|
Черняк О.В.
|
|
4.
|
Долібський Олексій Олексійович
|
Село Клинове на
мапі України
|
9
|
ЗШІ-ІІІ ступенів с.Могильне
|
історія
|
Долібська І.В.
|
|
5.
|
Гончарук Ілона Ігорівна
|
Рослинний покрив
урочища «Тараново» ГДЛМГ в Гайворонському районі Кіровоградської області
|
10
|
ЗШІ-ІІІ ступенів с.Могильне
|
Біологія
|
Стародуб Т.О.
|
|
6.
|
Волощук Вадим Вікторович
|
Визначення вмісту нітратів в рослинах методом
В.В. Церлінга.
|
11
|
ЗШІ-ІІІ ступенів с.Могильне
|
Екологія
|
Стародуб Т.О.
|
Додаток 3
Проектна
діяльність у виховній роботі загальноосвітній школі І-ІІІступенів с.
Могильне
|
Загальношкільні
проект «Розцвітай, Україно в
любові й добрі» 2016-2018рр.
«Алея біля школи»
2015-2018рр
|
||||
|
Клас
|
Кл. керівник/ класовод
|
Проблема
|
Проект
|
Термін
реалізації проекту
|
|
1
|
Лехенко Фросина Вікторівна
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів
|
«Тато, мама, я – дружня сім’я»
|
Травень 2018р.
|
|
2
|
Рабенюк Світлана Дмитрівна
|
Згуртування дитячого колективу
|
«Тато, мама, я – дружня сім’я»
|
Травень 2018р.
|
|
3
|
Балинська Світлана Віліївна
|
Виховання навичок культури поведінки
|
«Мій рідний край»
|
Травень 2018
|
|
4
|
Лехенко Раїса Володимирівна
|
Формування у школярів національної свідомості
|
«Україна- це я»
|
Квітень 2017р.
|
|
5
|
Рабенюк Катерина Василівна
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів
|
Я-родина-
Батьківщина
|
Квітень 2018р.
|
|
6
|
Горобець Олена Федорівна
|
Я - особистість. (Формування ціннісного ставлення учня до себе)
|
Традиції
моєї родини
|
Травень 2018р.
|
|
7
|
Замула Лілія Миколаївна
|
Виховання морально-етичних якостей в учнів
|
Звичаї
і традиції нашого села
|
Травень 2018р.
|
|
8
|
Бойко Світлана Петрівна
|
Розвиток творчих здібностей через
проектну діяльність
|
|
|
|
9
|
Черняк Олеся Василівна
|
Розвиток творчих здібностей через проектну діяльність
|
Традиції
мого народу
|
Лютий 2017р.
|
|
10
|
Стародуб Тетяна Олександрівна
|
Розвиток творчих здібностей через
проектну діяльність
|
Моє
родове дерево
|
Березень 2017р.
|
|
11
|
Рабенюк Сергій Миколайович
|
Формування всебічно розвиненої особистості. Профорієнтація.
|
Молодь за здоровий спосіб
життя.
|
Травень 2017р.
|
|
12
|
Учнівське
шкільне управління
«Світанок»
|
«Школа має талант«Мультландія»
Випуск шкільної газети «Дивосвіт»
|
|
|
Додаток 4
Розвиток
творчих здібностей учнів через театралізовані
свята, концерти, конкурси, виставки
2016-2017н.р.
|
№п/п
|
Захід
|
Примітки
|
|
1
|
Олімпійські ігри
|
12-14.09.2016р.
|
|
2.
|
«Поетична
кавярня» (засідання юних поетів)
|
19.09.2016р.
|
|
3.
|
Творчі конкурси до 150
річчя від дня народження першого презедента україниМ.
Грушевського
|
Авторський вірш
Долібського О., учня 9 класу став переможцем обласного творчого
конкурсу до 150
річчя від дня народження першого презедента україни М.
Грушевського
|
|
4.
|
Свято «Хай святиться ім’я твоє» приурочене, Дню учителя
|
30.09.2016р.
|
|
5
|
Інсценізація
оповідань та казок В. Сухомлинського
|
05.10.2016р.
|
|
6
|
Виставка-конкурс ілюстрацій до
казок В. Сухомлинського
|
06.10.2016р.
|
|
7
|
Свято квітів «Осіння казка»
|
13.10.2016р.
|
|
8.
|
Конкурс малюнків «Ми -діти планети Земля»
|
25.10.2016р.
|
|
9
|
Інсценізація української народної
пісні «Пісня – душа народу»
|
07.11.2016р.
|
|
10
|
Конкурс на кращий твір «Правила і закони у твоєму житті».
|
10.11.2016р.
|
|
11
|
Конкурс юних пожежників «Вогнище – це романтично, проте
дуже небезпечно!»
|
14.11.2016р.
|
|
12
|
Свято
приурочене Дню збройних сил
України «На варті миру України»
|
06.12.2016р.
|
|
13
|
Виставка малюнків, витинанок ,
аплі-кацій «Зимові візерунки».
|
Протягом 13.12-19.12.2016р.
|
|
14
|
Свято святого
Миколая «Миколай, Миколай ти до нас завітай»
|
19.12.2016р.
|
|
15.
|
Новорічні ранки- свята
|
28.12.2016р.
|
|
16.
|
Лялькові вистави
«Казка в гості завітала»
|
18.10.2016,
19.12.2016р,
24.02.2017.
|
|
17.
|
Конкурсна програма «Ой, прийшли до нас три свята» (3-4 кл.5-6кл.)
|
17.01.2017р.
|
|
18.
|
Конкурс комп’ютерної графіки «Я за безпечний Інтернет!»
|
07.02.2017р.
|
|
19
|
День Святого Валентина « В ім'я кохання» (представлення літературних
пар)
|
14.02.2017р.
|
|
20
|
Тиждень математики «Математична ярмарка» інсценізація математичних задач
|
24.02.2017р.
|
|
21
|
Святковий
концерт присвячений до Дня 8 Березня
|
07.03.2017р.
|
|
22
|
Конкурс
декламаторів віршів Т. Шевченка
|
09.03.17р.
|
|
23
|
Конкурс – виставка малюнків до творів Т.Г. Шевченка
|
06.03.17р.
|
|
24
|
Засідання літературної вітальні «Земля народжує людину» (читання власних творів юними
письменниками школи ).
|
23.03.17р.
|
|
25
|
Свято «Театр
– життя, актори в ньому люди…»
|
21.03.17р.
|
|
26
|
День байки.
Інсценізація байок
|
30.03.17р.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий